منم سی هفته و چهار روز وزن جنینم ۱/۴۷۰ بود گفت پایینه بهم مکمل لیدی میل داد و تغذیه ام رسیدم بهش.ابگوشت پر نخود گوشت.کنجه. ماهی قزل. تخم مرغ ابپز.شیرموز با مغزیجات گردو بادام پسته و کنجد خوردم تو سی دو هفته و دو روز یعنی تو ۱۲ روز شد ۱/۹۱۵ وزنش. ۴۴۵ گرم اومده بود رو وزنش این مدت.اگر خونرسانی اینا مشکلی نداشته باشید با تغذیه و مکمل درست میشه
شیروموزو خرما وچهارمغزوشیره انگوروکنجدکره بادوم زمینی نارگیل بریزمخلوط کن یه بطری بزار یخچال هرروز یه لیوان بخور خیلی جواب میده
نگران نباش از این به بعد تغذیتو بهتر کن وزنش میره بالا
ب دکترت بگو احتمالا برات قرص ال ارژینین بنویسه من روزی دو تا میخورم ب خورد و خوراک و استراحتت هم برس چیزای خوب و مفید بخور استراحت کن
بستنی ، حلیم ، معجون ، کباب ، مغزیجات بخصوص بادوم ، شیر و خرما اینا زیاد بخور قشنگ تقویت کن
خودتو ببند به غذاهای که وزن میده
ماست یونانی بگیر
پودر لیدی میل بگیر بخور
نگران نباش بنطرم اونقدرم کم نیس.دکترت لیدی میل نداد بهت؟
بعدم کلی وقت داری سعی کن شیر،پروتئین،مغزیجات،سیب زمینی و تخم مرغ پخته بخوری
یکی از دوقلوهای منم شکمش کوچیکتر بود ولی دیروز ک رفتم سونو خوب شده بود نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.