ب منم داد دقیقا بدتر میکرد دیگ ندادم
این رو پسر من عالی
پدی لاکت
🟢شربت دینر گرایپ واتر🟢
اینفاکول خارجیه، بین ایرانیا کولیک ایز خوبه
فقط اینو بگم که یادم رفت بگم ، از یک ماهی باید شروعش بکنی این شربت ، ولی من ۲۸ روز اش بود بهش دادم و شروع کردم بهش دادم
من اینفاکول دادم کامل خوب شد
کولیکیز و دایمتیکون عالین
این قطره رودختر منم اثرنزاشت
من قطره AD این مارک رو بهش میدم عالیه ولی نمیدونم که این برای کولیک اش چطور باشه، .من بهش دینر کرایپ واتر بهش میدم عالیه تا میخوره دلپیچه . کولیک اش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.