۳ پاسخ

با پماد واژینال خوب میشی ولی اگ تا ده روز کامل موقع درمان رابطه نداشته باشی ۷تا ک پماد با سرنگه سه روزبعدشم نداشته باشی بهتره

با دارو خوب میشی نگران نباش

باچن ماه پماد وکپسول اوکی شدم
عفونت شدید داشتم خیلی بدبودا

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری