خانوما از معده درد دارم میمیرم چی بخورم خوب بشمممم

۶ پاسخ

من بادام میخورم یه کم بهتر میشه

فاموتیدین یا لاکسی ژل

عرق نعنا چای زنجبیل

شربت معده بخور.یاادامس تلخ

فاموتیدی ۴۰
میتونی هر صبح یه پنتوپرازول هم ناشتا بخوری

فاموتیدین ۱۲ ساعتی دکتر تجویز کرد

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی