۷ پاسخ

لکه مشخص میشه قهو ه ای یا خونی به منم گفتم ولی نداشتم همون فکر کنم ۲۸ هفته زدم

لکه بینی قرمز نداشتم ولی بعضی وقتا ببخشید داخل لباس زیرم قهوه ای خیلی کم رنگ دیدم مثل پخش شده گی رنگ این همون لکه بینیه؟

لکه بینی مثل روز 5. 6 پریودی هستش کمه ولی هست
امپول روگام همزمان‌ش 28 هفته هستشه ن الان خیلی زوده
منم قرار بود بزنم چون گروه خونی من منفی بود مال شوهرم مثبت گفت تا 28 هفته صبر کن یه ازامیش و سونو اون موقع هست اونو که دادنفهمیدین گروه خونی بچه هم مثبته با من نمیخونه اون موقع امپول و زدم
بازم از دکترت بپرس

منم دیروز دکترم بهم گفت فکرمو درگیر کرد بعد میگه خیلی سریع باید بزنی بعد لکه بینی

اره من زدم تو ۷ هفتگی
ی لک خیلی کوچولو بود قهوه ای رنگ
که دکترم گفت باید روگام بزنی
بعدم ۲۸ هفتگی دوباره بزنم
بعد زایمانم اگه نیاز بود باید زده بشه
در طی بارداری هم اگه خدایی نکرده دوباره لکه بینی باشه باید زده بشه

لک بینی شو نمی‌دونم ولی رگام واسه کسایی که گروه خونیشون منفی میدن

کمتره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری