منم اینجوری بودم تستمم هاله داشت پریود اومد
علائم بارداریه منم داشتم پوچ شد واسم تموم علایمام رفت
منم دقیقا همه این علائم رو دارم
۳ روز تاخیر
بی بی منفی
تیتر بتا کمتر از ۵
نمیدونم امیدی هست یا نه
دلم نمیخواد باور کنم که باردار نیستم🙃💔
انشالله تو باردار باشی🫂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.