۳ پاسخ

منم اینجوری بودم تستمم هاله داشت پریود اومد

علائم بارداریه منم داشتم پوچ شد واسم تموم علایمام رفت

منم دقیقا همه این علائم رو دارم
۳ روز تاخیر
بی بی منفی
تیتر بتا کمتر از ۵
نمیدونم امیدی هست یا نه
دلم نمیخواد باور کنم که باردار نیستم🙃💔
انشالله تو باردار باشی🫂

سوال های مرتبط