آپتامیل
من نان میدم راضیم.باید ببینی کدوم میسازه بهش وگرنه اپتامیل و گیگوز هم خوبن.
من نان دادم از بدو تولد باعث یبوست بچم شد دکتر شیرخشکش عوض کرد گفت ببلاک بده
من آپتامیل دادم افتضاح بود یبوست شدید گرفت دخترم
الان گیکوز میدم خوبه خداروشکر
فقط باید ببینی چی به بچت میسازه
آپتامیل
آپتامیل
اپتاميل قطعا
آپتامیل میدم راضی ام
من شیر خشک نمیدم
ولی کسایی که آپتامیل میدن میگن راضین.
بستگی به سازگاری با بچه ات داره...من تکنسین داروخونه هستم...اپتامیل از همه سبک تر(از لحاظ گوارش)و نان از همه سنگین تره...ولی بچه ها متفاوت واکنش نشون میدن باید امتحان کنی ببینی بچه ات با کدوم حال میکنه😅
من اپتامیل میدم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.