بتا زیر دو هزار باشه، سونو نشون نمیده
اگه خیلی استرس داری تیتر بتا رو به فاصله ۴۸ ساعت تکرار کن، باید دو برابر بشه عددش
منم دو هفته پیش درگیر این موضوع بودم، هفته سونو واژینال دادم گفت شش هفته ام، ساک و کیسه زرده بود، جنین نبود
دو هفته دیگه باید تکرار کنم سونو رو
من قبل پسرم بارداری خارج رحم شدم افتضاحه یعنی از موعد پریودیم کلا لکه بینی داشتم تا دو هفته حالت یبوست ب ادم دست میده فقط دوست داری مغذرت میخواما تو دسشوییی بشینی زور بزنی میزنه ب پشتت قسمت شانه لگن ران درد های وحشد ناکی داره من تا رفتم دکتر گفت باردار نیستی ولی بی بی زدم دوتا خط افتاد دکترم گفت هورمناته بهم ریخته تا داشتم اون داروهارو مصرف میکردم لولم ترکید و معجزه بود ک من زنده موندم ی لولمو از دست دادم البته بگما دکتر بتا نوشت ولی شوهرم نبرد منو ازمایش میگفت تو باردار نیستی خرج الکیت نمیکنم هعی 😔😔😔 البته بگما من پنج هفته ترکید چون لوله باریک بود خو اینم بزرگ شده بود ترکید امیدت ب خدا برو پیش دکتر زنان تا سنو وارژینال انجام بده برات
من سر دخترم 5 هفته رفتم سونویسه زرده بود..فرق داره آدم با آدم و زمان لقاخ
لک بینی دردمقعد درد شانه درد پهلو.گاهی این علائمو داره
بتاتو بعد۴۸ساعت تکرارکن اگه کم بالا رفته باشه یا بیش از دوبرابر شده باشه خدای نکرده خارج رحمه
بتا خیلی بالاس،تموم علائمش مثل بارداریه ولی وقتی رشد میکنه یهو دردای شدید و خدای نکرده خونریزی و اینا
بابا ولش کن یه دو سه هفته صبر رو تشکل میشه
فکر میکنم بتا خیلی بالا میره و یه سمت شکم درد خیلی بدی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.