۳ پاسخ

ب نظرم خطر ناک نیست بخاطر انقباضات رحمیع
جنین داره بزرگ میشه و از بین لگن در میاد

عزیزم استراحت کن شیاف بذار رفع میشه
استخونات درد میکنه باید کلسیم بخوری دکترت هنوز برات تجویز نکرده مگ؟

فقط استراحت کن و ذهنتو اروم کن..تا زمانیکه خونریزی نداشته باشب نباید بترسی

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نوتلای من 🍼🍫 مامان نوتلای من 🍼🍫 ۷ ماهگی