ب نظرم خطر ناک نیست بخاطر انقباضات رحمیع
جنین داره بزرگ میشه و از بین لگن در میاد
عزیزم استراحت کن شیاف بذار رفع میشه
استخونات درد میکنه باید کلسیم بخوری دکترت هنوز برات تجویز نکرده مگ؟
فقط استراحت کن و ذهنتو اروم کن..تا زمانیکه خونریزی نداشته باشب نباید بترسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.