سلام مامانا خوبین . بچه های شما هم شکم دارن؟؟؟

۹ پاسخ

بهش شکم شیری میگن به مرور میره

نه والا چسبیه به پشتش

با اینکه دو ماهه ازش شیرش رو گرفتم بله متاسفانه شکم دارل

نه نداره

انگتر طالبی گذاشتن😂😂😂

نه واسه من سیکس پک داره🤭😂

سلام اره عزیزم

سلام آره

اره جلوه شکمش

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🌱 مامان کوچولو🌱 ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی