مامانا رفلاکس چجوریه

۴ پاسخ

مامان نیما و نیکان

سخته😭
دو مدل داره یه مدلش پنهان بچه تو خواب یا بیداری زبونش و درمیاره حالا عوق زدن به خود میپیچهدیکم کف دم دهنش میاد شیر تو گلوش میاد ولی بالا نمیاد وخس خس میکنه
یه مدل دیگش هم بالا میاره خیلی زیاد ممکنه پنیری باشه ممکنه شیر صاف اگه شدید باشه از دماغ و دهن حالت پرتابی
ولی اگر بعد شیر یه کوچولو از کنار دهنش میریزه اون اضافه شیره رفلاکس نیست

پسر من رفلاکس پنهان داشت بالا نمیاورد تو خواب هی میومد تو گلوش برمیگشت گریه میکرد سینه و راحت نمیگرفت سرشو میکشید عقب دارو خورد بهتر شد

شیر رو بیرون می ریزه از دهنش
اگه شدید باشه رفلاکسش ،جهشی میاره

سوال های مرتبط

مامان پناه😊 مامان پناه😊 ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان جهان🫠🐣 مامان جهان🫠🐣 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان پسری🥰🩵 مامان پسری🥰🩵 ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۸ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی