دومدل داره
یکی رفلاکس اشکاره که شیر شبیه به استفراغ بالا آورده میشه بچه اذیت میشه و معمولا هم پرتابیه
یعنی با جهش میریزه بیرون
مدل دوم پنهانه مثل ترش کردن خودمون
متوجه میشی که بچه انگار هی یه چیزی رو قورت میده دهنش هم معمولا حباب حباب داده ( کف میکنه اصطلاحا
درکل رفلاکس خیلی واضحه نیاز نیست موشکافانه نگاه کنی تا بفهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.