خانما رفلاکس چجوریه

۱ پاسخ

دومدل داره
یکی رفلاکس اشکاره که شیر شبیه به استفراغ بالا آورده میشه بچه اذیت میشه و معمولا هم پرتابیه
یعنی با جهش می‌ریزه بیرون
مدل دوم پنهانه مثل ترش کردن خودمون
متوجه میشی که بچه انگار هی یه چیزی رو قورت میده دهنش هم معمولا حباب حباب داده ( کف می‌کنه اصطلاحا
درکل رفلاکس خیلی واضحه نیاز نیست موشکافانه نگاه کنی تا بفهمی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان پسری🥰🩵 مامان پسری🥰🩵 ۶ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۸ ماهگی
مامان جهان🫠🐣 مامان جهان🫠🐣 ۳ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۸ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی