رفلاکس چجوریه بچه ها

۳ پاسخ

سلام مامانی
شما بیمارستان سیدالشهدا سزارین کردی؟
راضی بودی از بیمارستان؟
از تجربت میگی؟ من چن روز دیگ باید برم واس زایمان هنوز دودلم چون نمیشناسم
کسی ام نیس دوروبرم بدونه چجوریه بیمارستانش
چقد شد هزینه زایمان؟
فیلم برداری ام داشتی؟
ممنون میشم ج بدی

تایپیک آخرمو بخون کامل توضیح دادم

بالا اوردن شیر

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان جهان🫠🐣 مامان جهان🫠🐣 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان پسری🥰🩵 مامان پسری🥰🩵 ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی