مامانای عزیز شما هم به پهلو چپ میخابین نفس کم میارین من خیلی اذیت میشم ☹️

۹ پاسخ

دقیقا

من سمت چپ نفس کم میارم راست میخوابم

من هم همینطور😂راست راحتم

الان ک اینو خوندم نفسم کم شد😂

منم همینطور

منم رو راست راحت ترم

اره منم ب پهلو چپ میخابم حالم بده ازبسم رو پهلو راست خوابیدم قفسه سینه راستم تیرمیکشه

من جدیدا اینجوری شدم. راست راحت تر میخوابم

اره منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی