برای ریفلاکس خودم چکارکتم معدم دردمیکنه

۳ پاسخ

شیر خیلی خوبه
اب ولرم هم خوبه
شب ها متکا یکم بلندتر بزار زیر سرت موقع خواب که اسید معده ات برنگرده تو گلوت

قرص پنتاپرازول خارجی رو صبح ناشتا بخور
با دوز پایین یعنی ۱۰

بمن گفتن شیر آروم میکنه خوردم بهتر شدم خواستی توام‌ امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان کوشولو جونی🤰 مامان کوشولو جونی🤰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لوس لوسی🫀🧿 مامان لوس لوسی🫀🧿 هفته یازدهم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری