زوده برا باز شدن دهانه رحم ، فعالیت زیاد کن که بچه بیاد تو لگن ، وزن بچت اوکی هست؟
خیلی زود نیس ؟؟؟؟الان زایمان کنی خیلی بده که به نظرم ..صبر کن حالا روزای آهر باز میشه دیگه عجله نکن
به خوردن نیست به فعالیت و ورزشه
تحرک زیاد داشته باش من سر پسرم اصلا دهانه رحمم بازنبود این یکی امروز معاینه شدم۱.۵سانت بازه....من خیلی تحرک داشتم خداییش
آناناس .شیاف گل مغربی بزار .قرص ویتامین سی یا پرتقال بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.