خانوما بعد زایمان طبیعی اینجوری شده طبیعیه؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من هنوزم کامل نخابیده ولی کمتر شلع نسبت ب روزای اول هر روت پام ب حدی بزرگ شده بود و ورم کرده بود که شلوار پام نمیشد

اره تا سه چهار روز اول ورم میکنی بعدش خوب میشی

من که نه موقع بارداری نه بعد زایمان ورم نکردم

از دکتر تون بپرسید حتماً

منم بعد زایمان پاها و دستم ورم کرد

آره من شدم

سوال های مرتبط