۵ پاسخ

من ازمایشگاه بهم گفته بود خون ناشتا رو که گرفتیم
تا ۱۰ دقیقه وقت داری شربتو بخوری
تا بری خونه طول نکشید؟

هزینش چقدره آزاد آزمایش

اشکالی نداره...اگر ممنوعیتی داشت حتما داخل ازمایشگاه بهتون میگفتن...
من ازمایش قبل قندم بالا بود و دکتر گفت تکرار بشه...شاید به این خاطر به من چنین چیزی گفتن

منم همین یه ربع پیش خوردم تو خونه اره قابل تحمله فقط الان یه ذره کوچولو حالت تهوع دارم و دراز کشیدم

سلام من برای آزمایش گلوکز داخل ازمایشگاه بهم گفتن بعد از خوردن پودر زیاد راه نرم و داخل ازمایشگاه بمونم...نهایتا میتونم تا دم در برم و داخل ماشین استراحت کنم..

سوال های مرتبط