۶ پاسخ

منم تو همین وضعم ولی برا من داره سخت میگذره سوزنی که خون میگیرن خیلی بزرگه و اینکه به من گفت بعد پودر ۳ مرحله خونگیری داری

چندبار باید خون بدیم؟

من اینو اوایل بارداری هم تست تحمل‌ گلوکز دادم خوردم، با اب یخ
خیلی خوشمزه بود به نظرم
شایدم من خیلی تشنم بود😂😂😂

خوش بحالت من دو روز پیش رفتم شربت و خوردم ۵دقیقه نشد حالم خیلی بد شد
باز قراره امروز بدون ناشتایی برم شربت و بخورم

الکی بزرگ و ترسناکش کردن
همش لوس بازیه
چیزی نبود واقعا

25هفته باید بریم این ازمایشو؟

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم🩷🎀 مامان دخترنازم🩷🎀 ۱۰ ماهگی