تازگی پولی شده من تامین اجتماعی ام پول گرفتن
سلام اره کلا رایگانه
همه بیمارستانا رایگانه
نه کلینیک متخصص گوش حلق بینی ۴۲۰ ازاد شد
بیمه بودیم سیستما یه مدتی بیمه هارو خطا میداد همون روز شانس من بود ک بعد گفتن برگشت میزنن و دیگ نزدن وگرنه ویزیت با بیمه ۸۰ بود
ویزیت درمانگاه ۸۰ هزاره
نه رایگان نیست ماه پیش دخترم ۱سال و نیمه بردم با بیمه تامین واخرشم گفتن بیمه نیستین همون روزایی ک بیمه ها بهم ریخته بود با اینکه بیمه بودیم ازاد حساب کردن
نه حالا رایگان نیست
نمیدونم والا ما که بیمه نداریم پارسال دخترم مریض بود چند جا بردمش هرکدوم جداگانه ویزیت گرفتن. بیمارستان دکتر شیخ هم اگه برای ویزیت میخوای ببری اصلا جای به درد بخوری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.