۴ پاسخ

منم تو هفته 28هستم یکم زیر دلم درد می‌کنه نمی‌دونم چرا

عزیزم اگه درد شدید و منظم نباشه با استراحت خوب بشه
طبیعیه ولی بازم به دکترتون بگین

منم الان همین درد رو دارم شیافت استفاده میکنم😖

من شدم چون سابقه زایمان زودرس داشتم دکتر برام شیاف داد دو هفته برو پیش دکتر مهمه بنظرم الان تازه ۳۰ هفته ای

سوال های مرتبط