سلام دوستان من هفته ی 22هستم آبریزش بینی دارم به نظرتون چکار کنم

۳ پاسخ

عادیه تو این هفته ها ابریزش میگیری

برو دکتر خودت
لیمو ترش استفاده کن

فین کن😅

سوال های مرتبط