سلام دوستان من آبریزش بینی دارم خیلی اذیتم چکار کنم چی بخورم

۳ پاسخ

دکتر به من گفت سیتریزین ۱۰ بخور

قرص حساسیت

سیتریزین آزاده تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان فاطمه یاس مامان فاطمه یاس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد