این خوبه برای چاقی پسرم؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من ۳ماهه میدم
هیچ تاثیری نداره هیچیاااا

چاقی میخای چیکار
مایه مریضی
سالم بودن بچه مهمه

من يك ماهه كه ميدم والا هيچ تاثيري تو اشتها نداشته براي دلا

زیاد دادن زینک هم اصلا خوب نیست ، ،چرا همش دنبال چاقی بچه ها هستین ،اگه رو نمودار هست اصلا نیازی نیست اشتها آور بدین ،از این دکتر برا اسهال پسرم داده بود اونم گفت فقط یه دوره استفاده کنه ،بعد خوب شدن نده اصلا

من دادم دو دوره تاثیر نداره

چاقی میخای چیکار دعا کن سالم باشه تنش همشه

واسهه اشتهااا اور چاقی نیست

منم لایک کن ببینم

من قبلا مبدادم ولی هیچ تاثیری نداشت

اشتها آور من دادم

سوال های مرتبط

مامان آیهان😍🤗 مامان آیهان😍🤗 ۱۵ ماهگی
مامان کوچولوهای ناز مامان کوچولوهای ناز هفته دوازدهم بارداری
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی