۴ پاسخ

من از اول بارداریم داشتم ناشتم اول ۱۱۰ بود
رژیم گرفتم ی مدت اومد پایین ولی بعدش دوباره جواب نداد ی مدت متفورمین میخوردم بعد دیگه از هفته های بالا اونم جواب نداد ناشتام ۹۸ بود ۲ ساعت بعد صبحانه ۱۶۵
انسولین نوشت استفاده کردم چند روزی درگیر بودم خودمم خونه هی چک میکردم خلاصه بعد ازمایش دادم
ناشتام ۹۵ بود ۲ ساعت بعد صبحانه ۱۰۸ و ۱ ساعت بعد ناهار ۱۲۸
ی مقدار انسولین شبمو زیاد کرد دیگه ناشتام اومد رو ۹۳ً
از هفته ۳۳ فکنم انسولین زدم

من اولی ۹۶ دومی ۱۸۶ سومی و چهارمیو یادم نیس ولی اون دوتا کم بودن اولیمم لب مرزه ولی چون دومی زیاد بود دکتر بهم متفورمین داد روزی یدونه بین ناهار

من سه مرحله ای انجام دادم اولی ۹۱ بود دومی شد ۱۸۴ سومی ۹۵ نمیدونم خوبه یانه هنوز نبردمش دکتر ببینش

۱۸۸ بود بله و قرصم بهم داد آزمایش مجدد هم نوشت نمیتونم جلو خودمو بگیرم خیلی به شیرینی علاقه پیدا کردم😫
شما قندت چند بود ؟

سوال های مرتبط