۸ پاسخ

خودت تصمیم بگیر دوس داری شیرخودتو بدی یانه
اگه شیرخودتو میخوای بدی سعی کن شیشه خیلی کم بدی درحد یک یا دوباردرروز نه ببشتر
من هی شیشه دادم به بچم کم کم شیرخودم کم شد سیر نمیشد باز مجبور بودم شیشه بدم این چرخه معیوب ادامه داشت تا دیگه شیرخیلی کم شد و ندادم
اگه میخوای شیرخودتو بدی غذاهای شیرافزا زیادبخور،پودر و قرص شیرافزا،تایمایی هم ک شیشه میدی سینتو بدوش ک شیرت کم نشه

عزیزم شما نبودی اوایل زایمان میگفتی شیرم زیاده سینم سفت شده اذیتم

سلام اگ سینه تو میگیره که بنظرم بده کم کم شیرت زیاد میشه غذاهای شیر افزا بخور عزیزم شیر خودت خیلی مفیدتر تا شیرخشک

منم شیرم کمه ولی سعی میکنم بازم شیر خودمو بهش بدم در واقع دو سه یار بردم دکتر گفتم شیرم کمه شیر خشک بنویس ندادن گفت وزنش خوبه به شیر خشک عادتش نده

من که شیشه شیر دادم سینمو نگرفت اگرم قصد داری بدی حتما حتما با قطره چکون اونم اگر تو تایمای خوابش هست

دوتاشم بده

اشکالی نداره عزیزم بزار بگیره کمم باشه ولی بازم مقوی هست شیر خشکم بده

مک زدنشم خیلیی ارومه

سوال های مرتبط