سعی کن به حالت قنداق پاهاشوثابت نگه داری
هرقدرکمترتکون بخوره دردش کمتره
استامینوفنش روهم حتماسرساعت بده ومدام دمای بدنش روچک کن
هر ۴ساعت هم حتما حتما پاراکید بده بهش
زیاد بغلش نکن تب میکن
روی جای واکسنش پاراکید بزن یکم ماساژ بده
پاهاشم ببند با روسری
بهش گرمیچر هم بده حتما بی قراریشو کم میکن
منم امروز زدم تب نداره ولی پاش خیلی درد میکنه😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.