۷ پاسخ

دکتر به من گفت ژل لوبریکنت استفاده کنم

وایی منم خشکی واژن گرفتم

لوبریکانت بر پایه ی ابه هیچ ضرری نداره میتونی استفاده کنی

ترجیحا با دکتر یا ماما مشورت کن بعد چیزی استفاده کن

چرا من تو بارداری کلا خشکی واژن دارم ولی با ژل روان کننذه رابطه داشتم برپایه اب باشه ازاینا که مصرف پزشکی دارن

من قبل بارداری خشکی واژن داشتم دکتر بهم گفت درماه ۳بار چند قطره با قطره چکان روغن بنفشه بریزم داخل واژنم موقع خواب خوب شدم میل جنسیم هم ۰بود افشره گل سرخ و ۲۰ قطره تو شربت گل محمدی یا زعفرون گفت بریزم بخورم خوب شدم

لوبریکانت بر پایه اب

سوال های مرتبط