۴ پاسخ

موقع نسشتن مهم نیس ببین موقع راه رفتن چطوریه

احساس میکنم یه جور بازی میکنه

ای خدا پاهای تپلی لاکی شو بوس ب پاهاش 😍راه میره انشالله اذیتش نکن

بچه منم اینجوریه یه هفته س راه میره طبیعیه نگران نباش من ۶ماهش بود از دکتر پرسیدم گفت با برس نرم بازی حسی کن باهاش

سوال های مرتبط