از هفته ۳۶ به بعد هفته به هفته
از ۳۰ تا ۳۵ هم دو هفته یکبار
من این طور میرم
هر هفته باید بری
ماه اخر
بستگی به بدنت و رحمت داره
اگر اوکی باشی دکتر دوهفته یبار یا بیشتر میخوادت
اگر یکم حساس باشی هفته یک بار
برا من دوهفته یکبار شده
دوبار رفتم فقط هیچ کاری نمیخاد انجام بده که
یه باراولش یه بارم بعدش برای اخرین سونو
من ماه اخرم یبار رفتم یبار دیگم باید برم وقتی همه چیت خوب باشه نیازی نیست هر هفته بری
اصولا هر دوهفته یبار ولی بسته ب تشخیص پزشک داره چون هفته ها آخر همش نوار قلب میگیرن
هر هفته
سوال منم هست
یکی میگفت هر هفته
ولی من الان سه هفته هست نرفتم پیش پزشکم 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.