خانما ها ماه اخر چند بار باید به دکتر رفت ؟؟

۸ پاسخ

از هفته ۳۶ به بعد هفته به هفته
از ۳۰ تا ۳۵ هم دو هفته یکبار
من این طور میرم

هر هفته باید بری

ماه اخر
بستگی به بدنت و رحمت داره
اگر اوکی باشی دکتر دوهفته یبار یا بیشتر میخوادت
اگر یکم حساس باشی هفته یک بار
برا من دوهفته یکبار شده

دوبار رفتم فقط هیچ کاری نمیخاد انجام بده که
یه باراولش یه بارم بعدش برای اخرین سونو

من ماه اخرم یبار رفتم یبار دیگم باید برم وقتی همه چیت خوب باشه نیازی نیست هر هفته بری

اصولا هر دوهفته یبار ولی بسته ب تشخیص پزشک داره چون هفته ها آخر همش نوار قلب میگیرن

هر هفته

سوال منم هست
یکی میگفت هر هفته
ولی من الان سه هفته هست نرفتم پیش پزشکم 😐

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهشتم بارداری