بچه‌ها من همش استرس زایمان دارم میترسم

۳ پاسخ

استرس منم داشتم اخرش فکر کردم دیدم بالاخره یا باید از بالا جر بخورم یا پایین 🤷‍♀️ و نینی بیاد 😂اینجوری فک کردنی انگاری ی کار روز مره هست🤣🤣

منم✋🏻
ولی میاد میگذره اصلا نگران نباش
تا الانش قوی بودیم از الان به بعد هم همینه و خدا کمکمون میکنه شک نکن

نترس منم خیلی میترسیدم هرچی بترسی زایمانت بدتر میشه و وحشتناک تر

سوال های مرتبط