۴ ماه نمیشه میشه ۳ ماهه الانم خیلی زوده برا اونایی ک رفلاکس دارن و وزنشون پایین از اول ۵ ماهگی میگن شروع کن دختر من چن روز دیگه میشه ۵ ماهه ولی بعد از واکسن ۶ ماهگی شروع میکنم
نه یعنی ایقد عجله داری؟حداقل بذار ۵ماه!!
سرلاک بچه را لاغر میکنه
دخترا خواهران منو سرلاک داده
الان لاغر لاغره
زود هم مریض میشه
غذا هم خوب میخوره
میشه سه ماه نه ۴
بچه وقتی دنیا میاد میگین یکماهشه ک الان میگی ۴ماهشه این چیه جدیدا راه افتاده بچه هنوز میشه سه ماهه اون چهار ماه ک میگن بااین شمارش شما فرق داره 🤣
حالا چرا سرلاک
وقتی اینهمه خوراکی طبیعی هست و میتونی بهترین غذاهارو درست کنی چرا غذای آماده
اون واسه وقتیه ک تایم نداشته باشی شاغل باشی و...
نه خیلی زوده چخبره
اون ۴ ماهگی هم که میگن برای بچه های رفلاکسی از پایان ۴ ماهه
😐چه عجله ایه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.