شما لوسش کردین عزیزم هرچیزی ک بچه میخادو نباید سریع ب دست بیاره اصلا بهش محل نده خودش کم کم براش عادی میشه ولی اگ هعی چیزیو ک میحاد سریع براش انجام بدینو بهش بدین بدتر اینم میشه الان هیچ حرف مارو متوجه نمیشن ک بشینی با حوصله بهش توضیح بدی فقط راهش بی محلیه الان
ببین من شنیدم بازی های تمرکزی هم بچه رو آروم میکنه مثلا یه بطری پلاستیکی بهش بده و چند تا نی.نی ها رو یکی یکی بندازه تو بطری.یا مثلا در بطری رو ببنده.یا ماکارونی نپخته رو از سوراخ های آبکش رد کنه.اینجوز بازی ها که تمرکزش رو زیاد کنه
تو این سن کاملا طبیعی هست. اما من توی دخترم چندتا چیز را دیدم، وقتی بقیه بهش اهمیت نمیدن یا باهاش بد رفتار میکنن، از چندساعت بعدش تا چند روز خیلی بدتره، هرچی با آرامش باهاش برخورد میکنم خیلی بهتره، من چون چند روز در هفته و به مدت سه ساعت میرم سرکار، میزارمش خونه مامانم، اگه تلویزیون اونجا ببینه بعدش بیشتر جیغ میزنه.
فقط بی اهمیتی انگار نه میبینی ن میشنوی بعد که آروم شد بغلش کن و ی چیزی بده بهش بگو وقتی میخندی خوشگلترینی...
دخترمنم همینجورشده قبلادعواش میکردم یاسرش دادمیزدم ولی دیگ سعی میکنم جلوخودموبگیرموصبروحوصله وتحمل داشته باشم
بیشتربچه هاتواین سن اینجورهستن سعی کن مراقبش باشی کسی نترسونش یاباهاش دعوانکنه چون بعدن سختیشومشکلاتشوخودت میکشی
دهنش هم خیلی تاثیر داره اما میگی قبل از اون هم بوده یه مقداریش طبیعیه واینکه بهش داروهایی مثه زینک و نئو زینک و اینا نمیدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.