استغفرالله...واقعا جدی پرسیدی ...کیک مادر اخه..با پوره ی چیزی شروع کن...معدش بتونه هضم کنه..باز یبوس میشه خودت بیشتر اذیت میشی.
سلام عزیزم.کیک مادر چیع؟؟پسر تو باپسر من مگ هم سن نیست ؟۴ماهع نیستن ک
نه زوده هنوز فقط بچهای رفلاکسی از چهار ماهگی مجاز میشن کمکی بخورم بقیه ۶ماهگی
کیک مادر چیه؟دختر منم ۴ماهش هست دو روزه سرلاک برنج میریزم توی شیرش
کیک مادر چیه؟
از ۴ ماهگی ب بعد کمکم با پوره میوه ها شروع کن ...
ن بیسکویت های کارخونه ای شکر دار و مواد نگهدارنده دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.