من خیلی میترسیدم قبلش ولی انقد راحت بود ک ب خودم میگم چ ترس الکی ای داشتم
ی لحظه دارو زدن تو رگم نفهمیدم کی بی هوش شدم اصن وقتی متوجه شدم ک بالا سرم تو اتاق ریکاوری بهم گفتن خوبی گفتم خوابم میاد ولی دیگ خوابم نبرد کم کم هوشیار شدم دیگه بهم گفتن از رو ابن تخت کمرتو بده بالا برو رو اون تخت بغلی ک بریم تو بخش راحت خودم جا ب جا شدم فقط یکم درد شکم و کمر داشتم دقیقا شبیه پریودی ک اونم با مسکنایی ک تو سرم میزنن و شیاف اقن رفت گم شد و تا اخر دیگه درد نداشتم و حتی خودم میرفتم سرویس راحت روز بعدشم مرخص شدم رفتم خونه دوش گرفتم کلا اوکی بودم مشکلی نبود
من انجام دادم ۱۳ هفته هیچ سختی نداره استرس نداشته باش
آسونه اسم عمل براش زیادیه
کل عمل ۱۵ دقیقه طول میکشه
بعضیا با بی حسی بعضیا با بی هوشی
من خودم با بی حسی عمل شدم
خیلی راحته بیهوشت میکنن بیست دیقه دهانه رحمت میدوزن بعدشم باید استراحت کنی یه چند روزی هم بعد از عمل لکه بینی داری گلم همین
سخت نیست میخوای انجام بدی زودتر برو چون نهایت تا۲۴ هفته میشه
یک ربع نیم ساعت بیهوشی داره دردم نداره
البته من اینجا شنبدم اینو میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.