۵ پاسخ

ولی من سزارین قبلی زیاد خونریزی نداشتم چرا
طبیعی خونریزیم بیشتر بود انگار

وای وای روز و حال من ۲ هفته دیگه 😩

طبیعیه کم کم. میره

زرده تخم مرغ و با شیر داغ بخور ، قرص اهن ، حلیم با گوشت گوسفندی

چرا زود سزارین شدین؟؟ خودت خاستی ؟

سوال های مرتبط