مامانای هم هفته شمام درد واژن دارین؟ واسه چیه این درد؟ خیلی بده

۷ پاسخ

علتشو نمیدونم ولی منم دارم چند هفتس

منم این درد رو دارم
ظاهرا طبیعیه

اره بخصوص وقتی که هم دسشویی داشته باشم هم بچه تکون خورده باشه

من یه جوری استخون واژن و کشاله های رون ام درد میکنه که موقع پهلو به پهلو شدن و موقع راه رفتن، ناله ام در میاد

من دارم کم بعضی اوقات بخصوص امشب که درد داشتم زیر شکمم درد می کرد هم واژنم وقتی بچه تکون می خورد

من نداشتم اصلا

هم هفته نیستیم ولی دارم عزیزم😢

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم هفته سی‌وهفتم بارداری