۳ پاسخ

خانم گلم حالا ک میخوای انجام بدی ی جای خوب برو،من نمیشناسم اونجارو در کل میگم
شما ک نمیتونی هرروز اینکارو کنی ی باره ی بارم جای خوب برو،
دردش غیر قابل تحمل نیس،ولی نمیشه گفت درد نداره.

اونجا نرو ب درد نمیخوره

اونجا نرفتم بیمارستان رفتم پارسال ۱۸۰۰
بله درد داشت مث پاپ اسمیره دیگ
هرکی گفته درد نداره بی حسی زدن واسش یا خیلی آستانه دردش بالاس

سوال های مرتبط