چرا نتونی
منم صبحا میخورم مشکلی نداره نمیخایی که یه شیشه یه کیلویی بخوری
وا انگاری سمه عسله دیگ من صبحا فقط عسل میتونم بخورم هر روزم میخورم
عسل که اشکال نداره
من هر روز صبح صبحانه در حد یک. قاشق مربا خوری میخورم
عسل اشکال نداره که
در مصرف هرچیزی فقط زیاده روی نباید کنی همین
فکر نکنم در حد یه قاشق یا در حدی که بعضی روزا بخوریم مشکلی ایجاد کنه
آره در حد کم چیزی نمیشه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.