سلام خوبین میتونم یه قاشق عسل بخپرم

۸ پاسخ

چرا نتونی

منم صبحا میخورم مشکلی نداره نمیخایی که یه شیشه یه کیلویی بخوری

وا انگاری سمه عسله دیگ من صبحا فقط عسل میتونم بخورم هر روزم میخورم

عسل که اشکال نداره

من هر روز صبح صبحانه در حد یک. قاشق مربا خوری میخورم

عسل اشکال نداره که
در مصرف هرچیزی فقط زیاده روی نباید کنی همین

فکر نکنم در حد یه قاشق یا در حدی که بعضی روزا بخوریم مشکلی ایجاد کنه

آره در حد کم چیزی نمیشه که

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی