۵ پاسخ

عزیزم شما سعی کن تحرک داشته باشی و تغذیه مناسب رو رعایت کنی
احتمالا از نفخه که بیشتر بخاطر استراحت طولانیه بعدشم از رو تغذیه

از الان زوده که برای این چیزا 🙄

چرا شکم بند نمیبندی
اینجوری کمتر اذیت میشی
موقع کارهای خونه هم راحتی

پیاده روی کن ، روی تغذیه ات هم کنترل داشته باش، وزنت نره بالا،که هفته های بالاتر اذیت میشی

شکم بند بگیر ببند

سوال های مرتبط