عزیزم شما سعی کن تحرک داشته باشی و تغذیه مناسب رو رعایت کنی
احتمالا از نفخه که بیشتر بخاطر استراحت طولانیه بعدشم از رو تغذیه
از الان زوده که برای این چیزا 🙄
چرا شکم بند نمیبندی
اینجوری کمتر اذیت میشی
موقع کارهای خونه هم راحتی
پیاده روی کن ، روی تغذیه ات هم کنترل داشته باش، وزنت نره بالا،که هفته های بالاتر اذیت میشی
شکم بند بگیر ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.