ن عزیزم اشکالی نداره
خودمن از اول بارداری تا آخرش بدون جلوگیری بود🫣😅
بسپارش به خدا
من شنیدم میگن جلوگیری کنین نزدیک زایمان چون کانال زایمان کثیف میشه بعد بچه بدنیا میاد اذیت میشه نمدونم راسته یا نه
اخه میگن ماه اخر نباید رابطه داشت
دکتر ب من هم گفت ۳۷ هفته ب بعد
منکه از اول بدون جلوگیری دارم
ماما به من گفت زایمان طبیعی از ۳۷ به بعد اوکیه قبل اون میشه زودرس
و خب چون رابطه بدون جلوگیری باعث میشه دهانه رحم نرم بشه بنظرم دیگه از ۳۶ هفته بشه شروع کرد بازم از دکترت بپرس
از 36 هفته شروع کنی بهتره
نه زوده هنوز
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.