۵ پاسخ

بگو مگه میخوان تاج ملکه پسر زایی و بزارن رو سرت 😐😐😐مسابقه پسر زایی گذاشته انگار عزیزم اون لیاقت دختر داشتن و نداره خدا هم بهش نمیده

چه علاقه آیی داره به زاییدن بچه آوردن تاج تخت شاهیش خالی براهمین ‌کیف می‌کنه. که وراثت میده دست پسراش

دختر لیاقت میخواد که خدا به هر کسی نمیده هر دختر داره یه باغ تو بهشت داره

نع بابا باور کن دیده اینم پسره و ضایع شده مجبور بوده خودشو نبازه اینطور گفته بهت
البته که پسرو دختز نداره،ان شاالله لیاقت دلشته باشبم

دیگه سبک زندگیشه

سوال های مرتبط