سلام بچع ها میگم واسه وزن گیری جنین چی بخوریم خوبه

۷ پاسخ

الان نزدیک دوهفته میشه زیاد غذا نخوردم حتی دارو هامو هم نخوردم بخاطر سرفه شدیدی ک دارم 🤦‍♀️میترسم واسه بچم ضررداشته باشه ک نخوردم

یعنی از الان بخورم تا موقع ب دنیا اومدنش وزنش بالا میره؟

از بین اینا فقط بستنی و اجیل و موز دوست دارم🤦‍♀️

عزیزم بادام و موز هم خوبه

حلیم، حبوبات، مغزیجات، لبنیات، گوشت، مرغ،‌

کباب-آبگوشت،شیرموز-شیربادوم،بستنی،آجیل

بستنی شیرکم چرب تخم مرغ آبپز
آبگوشت بادوم پودر لیدی میل

سوال های مرتبط

مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری