الان نزدیک دوهفته میشه زیاد غذا نخوردم حتی دارو هامو هم نخوردم بخاطر سرفه شدیدی ک دارم 🤦♀️میترسم واسه بچم ضررداشته باشه ک نخوردم
یعنی از الان بخورم تا موقع ب دنیا اومدنش وزنش بالا میره؟
از بین اینا فقط بستنی و اجیل و موز دوست دارم🤦♀️
عزیزم بادام و موز هم خوبه
حلیم، حبوبات، مغزیجات، لبنیات، گوشت، مرغ،
کباب-آبگوشت،شیرموز-شیربادوم،بستنی،آجیل
بستنی شیرکم چرب تخم مرغ آبپز
آبگوشت بادوم پودر لیدی میل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.