اصلن نگران نباش انقباضه اینجا ادمو پاچه ر ..ین میکنن
زحماتت حیف میشه دردت زیاد شد بیدارش کن
اگه خیلی زیاده بیدارش کن
اگه کمه و مثل انقباض می مونه صبر کن تا صبح
اگه دردت زیاد برو بیمارستان من ۳۴ هفته اینجوری شدم رحم باز شده بود
خطرناکه عزیزم بیدارش کن
ان شالله که خیره عزیزم اگه قطع شد ک هیچی اگ ادامه دار بود برید بیمارستان چک بشین نگران نباشید پیش میاد
بیدارش کن خطرناکه این همه زحمت کشیدی بروسریع اگ دردت بیشترشد
خیلی زیاددردداشتی حتمابروبیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.