۴ پاسخ

قد ووزنش چنده ؟نرماله

تیروییدش چند بود ؟پسر منم آزمایشش اومد تیرویید کم کار داره

غصه نداره که عزیز من اگر خداییی نکرده کم‌کار بود چارش یه قرص کوچولوعه که ایشالا که نیست

ناشتا برده بودی؟

سوال های مرتبط

مامان فندقک مامان فندقک ۱۵ ماهگی