۵ پاسخ

بی بی کر بده هر 12ساعت 5قطره

پدی لاکت

اینفکول اب روی اتیش این مارک ایرانیا اصلا خوب نیس

من تاالان بیوللکت دادم وبی بی کر.کلا بایولاکت رو قبول دارم

پدی لاکت میدم من
الان انقدرررر جیغ زد مجبور شدم گرمیچر بدم تا خوابید 😭

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
بابای رادوین محمدی بابای رادوین محمدی ۸ ماهگی