خانما یه حس دردشکم بهمراه کمر درد و نفخ از چیه؟انقباض نیس؟

۲ پاسخ

چون من خودم خیلی درگیرشم نفخ میکنم کلا درد دارم با برگ زرد آلو من خوب میشم ولی دکتر بهم قرص داد بابت نفخ نخوردم گفتم ولش کن بابا

از خود نفخه نفختو درمان کن ببین

سوال های مرتبط