۳ پاسخ

پسر منم کولیک داره گاهی اوقات خوبه گاهی اوقات هم به هیچ راهی ساکت نمیشه و یک صدا جیغ میزنه

اره دختر من بعضی روزا فکر میکردم خوب شده انقدر حالش خوب بود دوباره میدیدی چند روز شدید میگرفت ک نابودمون میکرد

فک کنم بشه
.پسر منم بعضی وقتا شدید گریه میکنه و خیلی به خودش میپیچه.بعضی وقتا شدتش کم میشه‌.بعضی روزام کلا دردی نداره

سوال های مرتبط