باید ناشتا بریم؟
ایرو له استا را دترسم لسر کچکم سه جارم خوارد هر استفراقم کرد
من که از گشنگی همشو سر کشیدم😂
اعع خوبع
منم الان ازمایش دادم
مزهش به خاطر طعم دهنده پرتقال قابل تحمله فقط گرسنگیش بدتره 🤦♀️
چند هفته ای مگه باید انجام بدیم؟
من ۱۲هفته بو فکر کم چوم هیستا اوشم ماوه
نا فقط شیرینه زور😂😂😂
طعمش بد نیس ک بستگی داره بعد از خوردنش حالت بد بشه یا نه
من حالت تهوع شدید و سرگیجه گرفتم جوری ک دو ساعت تمام تو آزمایشگاه دراز کشیده بودم داشتم میمردم خیلی بد بود
منم الان رفتم آزمایش دادم مرحله سوم مونده اره مزش بد نبود گرسنگی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.