عزیزم ایشالا زودی خوب میشه نگران نباش.. ریه هاش عفونت کرده ؟؟؟
ان شاالله زودتر خوب بشه گلم این روزا میگذره خاطراتش میمونه ،دخترمیکسال و۷ماه داشت پسرم که ۲ماهه بود بستری شد بیمارستان عفونت کرده بود ریه هاش تازه نارس هم بود من یک هفته دخترمو ندیدم دخترم خونه این جاری و اون جاری بود شب هم پیش شوهرم ،اینا گذشت عید امسال هم بچه سومم بستری بود زردی داشت سه روز بیمارستان بودم خیلی دلم گرفت شب عید بچه هام تنها بودن شوهرم فقط یه نون وچندتا چیز گذاشته بود مثلا سفره هفت سینش بچه هامم یه حموم نبرده بود لباس خوب نپوشیده بود 😔دخترم نزدیک ۴سالشه الان بهم میگه مامان توروخدا نرو دیگه بیمارستان من دلم تنگ میشه چون دوران بارداریم و بعد هم که زایمان بیمارستان بستری شده بودم ...قلبم سوراخ سوراخ از مظلومیت وتنهاییشون😔
واقعا سخته خودم کشیدم امیدوارم زودتر بهتر بشه بره خونه..چون واقعا هم بچه هم خونه آدم اذیت میشه من کلا از به دنیا اومدن بچه هام خیلی تنهایی کشیدم
عزیزم ایشالله خیلی زود خوب میشه ❤
منم دخترم ۳ روز بستری شد
میگذره این روزا خیلی سخته درکت میکنم ولی مادریم دیگه 🥺❤
🙏🙏🙏🙏
انشالله زودتر حالش خوب بشه عزیزم فرشته کوچولو
انشالا هر چ زودتر حالش بهتر میشه
نذر شیر کن چند روز دیگه محرمه باهم برید پخش کنید
الهی ب حق امام رضا هر چه زودتر خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.